
& ZWROTY
Dla zamówień powyżej 300 zł
14 dni na zwrot
Nadajemy przesyłki w 24h
Certyfikat SSL

WYJĄTKOWY PREZENT Z PRESTEE
Przy zamówieniu sukienek oraz bielizny możesz wybrać opcję 'zapakuj na prezent’. Twoją przesyłkę zapakujemy w eleganckie opakowanie obwiązane wstążką, gotowe do wręczenia na prezent.
ZWROTY & REKLAMACJE

SPAKUJ PRZESYŁKĘ
Wypełnij formularz zwrotu, poinformuj sklep o chęci zgłoszenia zwrotu na: kontakt@prestee.pl
Zapakuj produkt przeznaczony do reklamacji / zwrotu, jeśli używasz tego samego pudełka (bądźmy eko! :)), usuń starą etykietę.

NADAJ PRZESYŁKE
Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie lub Appkomacie. Wystarczy, że w aplikacji, w szczegółach przesyłki, klikniesz „Otwórz skrytkę zdalnie”, a otworzy się skrytka. Możesz również zeskanować kod QR z aplikacji InPost zbliżając go do czytnika w Paczkomacie lub Appkomacie. Wolisz opcję nadania paczki na ekranie Paczkomatu? Wpisz na ekranie kod nadania. Umieść paczkę w skrytce i zamknij ją. W aplikacji lub na ekranie Paczkomatu potwierdź nadanie. I już, gotowe!

ZWROT ŚRODKÓW
Po otrzymaniu przesyłki, dział reklamacji / zwrotów sprawdzi przesyłkę. Jeśli wszystko przejdzie prawidłowo zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.
WAŻNE! Zwrócony produkt nie może mieć śladów użytkowania – w tym zapachów czy śladów po pudrze.

WYMIANA
Nowe zamówienie możesz złożyć od razu po przymierzeniu produktu i stwierdzeniu, że nie spełnia Twoich oczekiwań. W między czasie rozliczymy dokonany zwrot.
REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI
1. W sklepie PRESTEE możesz dokonać zwrotu zakupionych towarów w ciągu 14 dni kalendarzowych od dokonania zakupu.
2. Produkt można zwrócić informując sklep o chęci zwrotu na adres: kontak@prestee.pl. Nie przyjmujemy zwrotów na poraniem.
3. Sprzedający ma prawo odmówić zwrotu, reklamacji lub wymiany, który wskazuje jakiekolwiek ślady użytkowania wykraczające poza standardowe zapoznanie się z produktem takie jak np. uszkodzenie, poplamienie, ślady makijażu, brak oryginalnych metek, ślady zapachowe (perfumy, środki piorące, nieprzyjemny zapach, itp.).
Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych zwroty lub wymiana przedmiotów z kategorii “Stroje kąpielowe” i “Bielizna” są możliwe dla przedmiotów nie noszących śladów użycia. Produkt nie może nosić żadnych śladów używania oraz odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania. Bielizna musi posiadać także wszystkie oryginalne metki, plomby zabezpieczające, papier oraz folię ochronną w stanie nienaruszonym. Każda bielizna zapakowana jest w ochronny woreczek oraz spięta plombami próba rozerwania opakowań ochronnych lub plomb jest jednoznaczna z użytkowaniem bielizny.
4. Bielizna z opcją „zapakuj na prezent” nie podlega zwrotowi. Zamawiając zestaw bielizny z opcja zapakuj na prezent, otrzymujesz jedno opakowanie. Jeśli chcesz, aby więcej niż jeden komplet był zapakowany na prezent, prosimy złożyć nowe zamówienie i dodać opcję pakowania prezentowego do koszyka.
5. NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku przymierzanych wyrobów pończoszniczych (tj rajstopy, pończochy, skarpetki, podkolanówki, zakolanówki) ze względów higienicznych.
6. Sprzedający rozpatrzy żądanie w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.
7. W kwestii dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy.
8. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego w wyznaczonym terminie, co skutkuje zwrotem przesyłki do Sprzedawcy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia z kwoty zwrotu środków kosztów poniesionych na: wysyłkę zamówienia do Kupującego i zwrot przesyłki do Sprzedawcy.