DO KOŃCA DNIA 🛍️ Skorzystaj z 5% rabatu!🌸 KOD: STYLE5 🎉

Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 200,00 zł.

Tylko u nas !! Najtańsza dostawa 🔥 już od 4,99 zł 🔥

Zwroty i reklamacje
 REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

1. W sklepie PRESTEE możesz dokonać zwrotu zakupionych towarów w ciągu 14 dni kalendarzowych od dokonania zakupu.

2. Produkt można zwrócić informując sklep o chęci zwrotu lub korzystając z szybkich zwrotów inpost:
Pod adresem: https://szybkiezwroty.pl/pl/prestee
lub bezpośrednio w aplikacji inPost w zakładce “zwróć” 

3. Sprzedający ma prawo odmówić zwrotu, reklamacji lub wymiany, który wskazuje jakiekolwiek ślady użytkowania wykraczające poza standardowe zapoznanie się z produktem takie jak np. uszkodzenie, poplamienie, ślady makijażu, brak oryginalnych metek, ślady zapachowe (perfumy, środki piorące, nieprzyjemny zapach, itp.).

Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych zwroty lub wymiana przedmiotów z kategorii “Stroje kąpielowe” i “Bielizna” są możliwe dla przedmiotów nie noszących śladów użycia. Produkt nie może nosić żadnych śladów używania oraz odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania. Bielizna musi posiadać także wszystkie oryginalne metki, plomby zabezpieczające, papier oraz folię ochronną w stanie nienaruszonym. Każda bielizna zapakowana jest w ochronny woreczek oraz spięta plombami próba rozerwania opakowań ochronnych lub plomb jest jednoznaczna z użytkowaniem bielizny. 

4. NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku przymierzanych wyrobów pończoszniczych (tj rajstopy, pończochy, skarpetki, podkolanówki, zakolanówki) ze względów higienicznych.

5. Bielizna z opcją “zapakuj na prezent” nie podlega zwrotowi. Zamawiając zestaw bielizny z opcja zapakuj na prezent, otrzymujesz jedno opakowanie. Jeśli chcesz, aby więcej niż jeden komplet był zapakowany na prezent, prosimy złożyć nowe zamówienie i dodać opcję pakowania prezentowego do koszyka. 

 6. Sprzedający rozpatrzy żądanie w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.

7. W kwestii dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy.

 

SPAKUJ PRZESYŁKĘ

Wypełnij formularz zwrotu dostępny pod linkiem:
https://szybkiezwroty.pl/pl/prestee

Zwrot możesz też nadać w aplikacji inPost w zakładce “zwróć”.

Zapakuj produkt przeznaczony do reklamacji / zwrotu, jeśli używasz tego samego pudełka (bądźmy eko! :)), usuń starą etykietę. Możesz odręcznie napisać kod zwrotu na paczce.

NADAJ PRZESYŁKĘ

Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie lub Appkomacie. Wystarczy, że w aplikacji, w szczegółach przesyłki, klikniesz „Otwórz skrytkę zdalnie”, a otworzy się skrytka. Możesz również zeskanować kod QR z aplikacji InPost zbliżając go do czytnika w Paczkomacie lub Appkomacie. Wolisz opcję nadania paczki na ekranie Paczkomatu? Wpisz na ekranie kod nadania. Umieść paczkę w skrytce i zamknij ją. W aplikacji lub na ekranie Paczkomatu potwierdź nadanie. I już, gotowe!

ZWROT ŚRODKÓW

Po otrzymaniu przesyłki, dział reklamacji / zwrotów sprawdzi przesyłkę. Jeśli wszystko przejdzie prawidłowo zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.

WAŻNE! Zwrócony produkt nie może mieć śladów użytkowania – w tym zapachów czy śladów po pudrze.

WYMIANA

Nowe zamówienie możesz złożyć od razu po przymierzeniu produktu i stwierdzeniu, że nie spełnia Twoich oczekiwań. W między czasie rozliczymy dokonany zwrot. 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl